Visite du groupe N°2 des élèves bilingues de l’école de Kergroas

Laouen eo bet koskoriad skolaj bro an Aberioù da zegemer skolidi CM2 Kergroaz hag o skolaer

Dans le cadre de la liaison CM2-sixième les élèves bilingues de l’école publique de Kergroas de Lannilis visitent aujourd’hui le collège du Pays des Abers. Après une visite de l’établissement, les élèves de kergroas ont travaillé avec les élèves bilingues de sixième. Pour illustrer cette journée vous trouverez, ci-dessous, des photos et des petites vidéos.

Prientet ez eus bet un devezh gweladenniñ a-feson a-benn degemer ar re-se er skolaj. Kentelioù Brezhoneg, Istor-geo, Matematik a zo bet aozet a-ratozh ha sonerezh o deus bet tro da glevet ouzhpenn ! (Dizoloet eo bet ar pib-ilin pe Uilleann-Pipes e pad ar c’hentel brezhoneg zoken !). E fin an devezh, goude ar rallye bet aozet gant al levraouegerez a-raotzh evite ivez, ez eus bet roet dezhe diplomoù brav evit kadarnaat o weladenn er skolaj ha trugarekaat anezhe da vezañ deuet ! Ken ar bloaz a zeu !

Cours de breton avec M.Le Nedellec
Cours d’éducation musicale en breton Vidéo N°1